Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Ruta
Data: 2010-03-23 13:55:08
Aiškiai asmeniškai nepažįsti nė vieno gėjaus :))))

Kad vaikui auklę reikia rinktis atsakingai ir to asmens pagrindinės
elgesio taisyklės - tiek su vaiku, tiek vaikui matant - bent jau
apytikriai turi atitikti tavo auklėjimo "normas", tai atskiras
klausimas. Bet tai galioja bet kokiam žmogui, kuriam aš patikiu savo
vaiką.O iš tavo sumodeliuotos situacijos - nu pasakyk man, kas iš tavo
išvardintų dalykų yra _tipinė_ homoseksualaus žmogaus problema?

  Berniukas stebes dedes aukletojo moterishka elgesi, manieras.

  -> ...berniukas stebės "bobos su kiaušais" (arba "namų tvarkytojos" iš
Karlsono, pameni?) grubias manieras.... "Antra" gėjų dalis, beje, netgi
labai vyriški, jei ką. Ir - kaip sakydavo mano močiutė - galiu duot savo
kepurę prišikt, kas tu, nesuprasi jo seksualinės orientacijos, jei jis
to nenorės. Bet nuo to jie ne gėjais nepasidaro.

  Kas desis vaiko galvelej, koks jis augs...?
A nepagalvos berniukas, kad dazhytis,

Na, rusų bojarinas be barzdos, kurioje ropinėjo utelės, kažkada buvo ne
bojarinas... o prieš 50 metų vyrams ir pažastis išsiskusti ir nesmirdėti
prakaitu jau atrodė nevyriška... Apie kvepalus nė nekalbėsim. Taip
kad....visaip gali būti, gal tavo anūkai nepasidažę iš namų neišeis, nes
nė viena moteriškė į tokį apsileidėlį nežiūrės :)))

  shaudyt akutemis i kitus vyrus, kikent kai kitas vyras chiupteli uzh
subines ar kiaushu yra normalu...?

O tau normalu, kad auklė, vaikui matant, kikena ir leidžiasi
grabaliojama vyriškių? Aš norėčiau, kad mano vaikų auklė rūpintusi
vaiku, o jos seksualiniams nuotykiams ir flirtui yra laisvalaikis.
Nepriklausomai nuo seksualinės orientacijos.

O beje, ar pats _asmeniškai_ kur nors matei atitinkamą situaciją?
Besigrabaliojančius vyrus? Ne kur nors atitinkamame klube ar renginyje,
o taip, neutralioj situacijoj? Įtariu, kad ne....

  Kam zhalot jo psichika ishkraipant tikrove..?
  O gal jis budamas normalios orientacijos paauglystej ish nepatyrimo
atkish anusa vyrui,
  manydamas kad bobishkai elgtis yra norma ir paskui del to tures
psichilogine trauma visam gyvenimui...?

Jei tai dėdės auklėtojo įtaka - reiškia blogai rinkaisi, kam atiduoti
savo vaiką. Ir beje, manai geriau, jei mergaitė iš auklėtojos išmoksta,
kad vienintelis moteriško gyvenimo tikslas - kraipyt užpakaliu ir būti
"blondine"?

  O ką rašai toliau, nieko bendro su šita konkrečia tema neturi, ten
kiti niuansai.