Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-25 20:07:36
"Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message news:hoaa6r$r3a$1@trimpas.omnitel.net...
> Aiškiai asmeniškai nepažįsti nė vieno gėjaus :))))
Pazhistu keleta. Nedzhiugina.

> nu pasakyk man, kas iš tavo išvardintų dalykų yra _tipinė_ homoseksualaus žmogaus problema?
Demesio trukumas yra ju tipine problema.

>...berniukas stebės "bobos su kiaušais" (arba "namų tvarkytojos" iš Karlsono, pameni?) grubias manieras.... "Antra" gėjų dalis, beje, netgi labai vyriški, jei ką.
Cia nesupratau, ka norejai pasakyti.

> Na, rusų bojarinas be barzdos, kurioje ropinėjo utelės, kažkada buvo ne bojarinas... o prieš 50 metų vyrams ir pažastis išsiskusti ir nesmirdėti prakaitu jau atrodė nevyriška... Apie kvepalus nė nekalbėsim. Taip kad....visaip gali būti, gal tavo anūkai nepasidažę iš namų neišeis, nes nė viena moteriškė į tokį apsileidėlį nežiūrės :)))
Dievki liubiat muzhykov
ne za dievichje lico,
A za tolstyj ....... gorbatyj
I za bravoje jaico.:)

> O tau normalu, kad auklė, vaikui matant, kikena ir leidžiasi rabaliojama vyriškių?
Ne, nenormalu. Bet lyginant su geju grabaliojimusi - nepalyginamai normaliau, tai yra naturalu, gamta.

> O beje, ar pats _asmeniškai_ kur nors matei atitinkamą situaciją? Besigrabaliojančius vyrus? Ne kur nors atitinkamame klube ar renginyje, o taip, neutralioj situacijoj? Įtariu, kad ne....
Berlyne maciau asmenishkai, vieshajam transporte. Butu sakykim vyras moteriai sukishes rankas i kelnes ar tarp papu, po minutes jau buciau pamirshes.

> Jei tai dėdės auklėtojo įtaka - reiškia blogai rinkaisi, kam atiduoti savo vaiką.
Tai va, tureciau saugotis, jei butu tolerastishka visuomene. O dabar, laimei, saugotis turi jie.

> Ir beje, manai geriau, jei mergaitė iš auklėtojos išmoksta, kad vienintelis moteriško gyvenimo tikslas - kraipyt užpakaliu ir būti "blondine"?
Nedeciau lygybe zhenklo, jokiu budu. Tarp kraipymo uzhpakaliu ir buvimo blondine. Ir ypac homoseksualizmo :)