Tema: Re: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-19 13:27:45
Oj ne, pas mane visai kitokia patirtis, i kunigus ish paralelines klases ishejo, labai netgi normalus vaikinas. Visas rajonas sutartinai nustebo. Ir neatrodo, kad nenormaliu tapo nuo to. Luzeriai i mentus ishejo, ir dar toookius, kad ish didzhiosios M :) O dabartinej aplinkoj pasitaikantis vienas kitas kunigas.... nu nepasakyciau, kad zhmones uzhgalasti ant to, kad kaip cia koki viena kita maironi ishpeshus. Sakyciau zhmones, labai linke i pozityvu bendravima, visai nebutinai krikscionishkom temom, o materija - net nzn kelintoj eilej.....