Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Toxis
Data: 2010-03-31 22:36:56

"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message
news:hovsdd$6mm$1@trimpas.omnitel.net...
> Ponas Toxiau, jeigu aš nemėgstu silkės, tai nereiškia, kad aš plaukioju po
> Pasaulinį Okeaną su žeberklu rankoj. Tuo labiau, nesibraunu naktimis į
> Maximos žuvies skyrių. Ir netykoju su plaktuku prie išėjimo pirkėjus su
> silke krepšyje.
> Va taip įsivaizduokit.

:))))))))))) tu chia analogija apie gejus taikai?:)

O jei silkiu pardavejai kishasi I valdzhios darba ir keli gausiai silke
megstantys seimunai spaudzhiami silkiu prekeiviu priima istatyma, kad
negalima maudytis juroje, nes tai kenkia silkiu miegui (kamienines
lasteles), taipogi, jie siekdami velnias zhino kokiu tikslu, aklai juos
sekantiems gyventojams nurodineja, kad silke reikia butinai valgyt su visais
kaulais ir galva, kas nuodija populiacija (kontracepcija), taip pat
motyvuodami savo asmeniniu skoniu reglamentuoja kiek kartu tu gali per diena
valgyt (sheimos politika)? Tada irgi tyliai stovi kampe ir sakai, del skonio
nesiginchijama, ar supranti, kad skonis chia senai baigiasi?