Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Ruta
Data: 2010-03-23 11:11:47
Nu ir ką?

Nei gėjai, nei lesbietės prie vaikų nelenda. Žinant visuomenės
tolerancijos ribas, tai tikriausiai nė nežinosi apie jų seksualinius
polinkius. Ir jeigu tas žmogus gerai atlieka savo darbą (t.y., rūpinasi,
kad mano vaikas būtų laiku pamaitintas, pamigdytas, nuvestas ten, kur
sutarta, pasiimtas, išvestasį lauką ir t.t.) tai ir puiku.

Manau, kad dvasiniam ir fiziologiniam vaiko vystymuisi daug daugiau
žalos padarys auklė, pasodinanti vaiką kartu su ja žiūrėti muilo operų
ar (pabūkim maksimalistais) pradėjusi vestis "ant greituko" kavalierius