Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-26 12:40:35
Sutinku irgi. Pats esu ir kairiarankis, ir uzhknarkiu kartais miegodamas, bet visai nesijauciu diskriminuojamas, ir paradu su veliavom nepageidauju. Manes netrikdo tai, kad mashinos begiu perjungimo svirtis yra deshineje, arba kad nera pirkt mausu kairiarankiams (kad ir nesidomejau, gal ir yra). Ir nemanau, kad mano knarkimas yra maloniausia muzika kitiems, kuria kiti turetu toleruoti, gal kam tai yra shlykshtu, kodel turetu. Manau kad pats turiu rupintis, kad nekelt kitiem nepatogumu, o ne rekt, kad manes netoleruoja.