Tema: Re: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Toxis
Data: 2010-03-19 19:43:04
turiu tave nuvilti, nera jokiu demonu, raganu, elfu, ar magishku dvasiu
ishkvietimu, vieninteliai paaishkinimai:
1)mergaite nakti susidrasko pati to nezhinodama
2)mergaite susidrasko pati trokshdama demesio
3)lunatikuoja? buvo kazhkur ishkkritus?
4)su kokiu vaikinuku uzhsiiminejo pogrubiu seksu (taip, zhinau, kad jai
14lika), o zhymes uzhtikus tevams atsirado pasaka, apie 'sapnu pabaisa'.

jei tie dalykai vis atsiranda naujai, greiciausiai 1, 2, 3 atvejai, pades,
kaip chia kazhkas rekomandavo mergaitei nezhinant paslepta kamera jos
kambaryje. O jei visgi norisi tiket pasakom ir kisht pinigus shiariant
apsimetelius, ash tikrai galiu parduot magishka zhieda, ir magishkas
tapkes - naudos bus tiek pat, bet bent jau turesi mergaite zhieda ir
tapkes=)