Tema: Re: AW: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-20 13:46:23
Dar karta pirma perskaitom, ka as rasau, o ne pick'inam ir choosinam, kas mums patogu (ar jau taip ipratom daryt su biblija, tai iprotis persiduoda ir i normalu gyvenima).
1) baznycia teigia, kad ji yra morales nesheja - moralinis autoritetas - reishkia, jai ir normos turi buti taikomos aukshtesnes, todel ju posakis - pazhiurekit i kitus, kiti irgi ne shventieji yra visai ne vietoj, nes paprasti vaiku namai ir nesiskelbia, kad juju darbuotojai yra dievulio atstovai spaudai, moraliniai autoritetai igalinti patarinet zhmonems, kaip jiems elgtis gyvenime ir net kokia kontracepcija naudot lovoje.
2) Jei jau mes, kaip argumenta naudojam 'o paziurekit i kitus' - valio, mes jus traktuojam lygiai taip pat kaip kitus. t.y. ishkrushai vaika, sedi i kaleima. plius moki mokeschius kaip kiekvienas paprastas mirtingasis, nes pasak tavo argumento, tu nesiskyri nuo kitu mirtinguju.

O apie mane chia nekalbama, ash zhinau, kas jie tokie yra..

>>> http://www.spiegel.de/panorama/0,1518,684680,00.html