Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: CatBlack
Data: 2010-03-31 15:36:26
O glaustai nemoki kalbet? :)
"tu esi tokio uzhdaro proto alternatyvios medicinos atzhvilgiu" - cia apie
mane asmeniskai?:)

"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message

"CatBlack" <darius@asotra_nospam.lt> wrote in message
> Diskutuot prie bonkes reikia, o ne cia, kai vieno teiginiai, o kito
> atsakymai susipainioja i viena gausu teksta.

diskusijos prie binkes buna nors kiek vaisingos ta bonke tik pradedant, kuo
toliau i nakti, tuo labiau diskusijos tampa bereikshmes, tuo labiau i
argumentus yra neisiklausoma, ir tuo labiau ciklinamasi, kol galu gale pas
kai kuriuos prasiverzhia argumentai rankomis ir kojomis:). O diskusijos
forumuose ir newsgrupuose yra patogios tuo, kad po ranka yra internetas
kurio pagalba galima ish kart duot zhodzhius pagrindzhianchius shaltinius,
statistika, nuorodas. Ir tai, mano supratimu, yra zhymiai patogiau ir
vaisingiau nei 'diskusijos pire bonkes':) Nors nespjaunu ir i jas.

> Del neskirstymo i juoda ir balta - sorry, tu skirstai ir pats puikiai
> zinai
> kur:)

Na, bullshitas yra bullshitas, nesvarbu i kokio spalvingumo popieriuka jis
ivyniotas. Taigi tas neskirstymas i juoda-balta nesiskaito kliedesio
atzhvilgiu - kliedesys yra kliedesys ir jokia psiaudo protinga argumentacija
jo nepavers protingu teiginiu. Todel taip, ash nurashau kliedesius is karto.
Ir jei skirstymas i juoda-balta shiuo atveju buvo kliedesio apologija (kaip
klasikinis pavizdys - tu esi tokio uzhdaro proto alternatyvios medicinos
atzhvilgiu - ash busiu neoriginalus ir pasakysiu Timo Minchino zhodzhiais -
ar zhinai kaip vadinasi alternatyvioji medicina, kuri yrodyta kaip
veikianti?- medicina. Atviras idejoms nereishkia atviras kliedesiams.) -
tada taip ash skirstau kai ka i juoda-balta. Ishsigalvojimus ir
realybe/kliedesius ir protingus teiginius. Atsiprashau, kad ash toks
'uzhdaras' . ;)