Tema: AW: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: ALORA
Data: 2010-03-23 11:51:12
teisybė. kažkaip liaudis nebeskiria dalykų, kurie gal nemalonūs arba
netelpantys į "padorumo" rėmus (tačiau kitiems nežalingi) nuo elementaraus
kitų asmenų žalojimo. Visiškai neįdomu, su kuo miega mokytojas ar kitas
vaiką prižiūrintis asmuo, kol jis nemiega su mano vaiku. Prie ko čia
tolerancija seksualinėm orientacijom ir dezorientacijom. Pvz., jeigu aš ką
forume negražiai apkalbėjau, galima mane toleruoti arba netoleruoti. Bet
jeigu aš kam duosiu į dantis ar išprievartausiu, čia jau ne tolerancijos
sritis, o baudžiamosios teisės. Ir visai nesvarbu, vyras ar moteris
seksualiai kibo prie nepilnamečio - visi seksualiniai veiksmai su vaikais
yra baudžiami, o jeigu visuomenė nusikaltimams pakanti, tai ji yra
išsigimusi