Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Fwd
Data: 2010-03-30 08:58:05
"Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message news:hoqevq$f39$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, visuotinai "mokslo pripažintos" nuomonės šiuo klausimu, bėgant
> metams (o gal ir dešimtmečiams) kaip švytuoklė svyruoja tarp "balto
> lapo" teorijos (tipo, gimsta 0, ką iš jo padarysi, tas ir bus) ir
> genetinio determinizmo (gimsta 100% toks koks yra).
Teisybė. Todėl ir atsiranda tokios savokos, kaip "paveldėtas polinkis į alkoholizmą" :)

> Tiesa, matyt, kaip visada kažkur viduryje. Aš, žiūrėdama į savo dabar
> praktiškai suaugusias dukras, tarp kurių amžiaus skirtumas - nepilni du
> metai, į save ir savo brolį (ir žinodama, kaip įsivaizdavo mama, kas iš
> mūsų turi gautis :) ) manau, kad santykis yra maždaug 60/40 genų naudai :)))
O čia jau kaip pažiūrėsite:) Vaikus auklėjai pagal save, tiksliau, jie nesamoningai kopijuodavo tavo elgesį. O dėl mamos įsivaizdavimo.. tai vienas dalykas ką ji įsivaizduoja, kitas ką ir kaip daro. Man irgi teko pildyti neišsipildžiusias mamos svajones - eiti šokti ir panašiai :))