Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-29 15:42:58

> Kas liečia "mokslo žmones", tai mokslas yra ne vien genų inžinerija. Psichologų/sociologų tyrinėjimai, psichoanalizė rodo priešingus dalykus - pagrindinė homoseksualumo priežastis yra tėvo trūkumas vaikystėje. Pavyzdžiui tas pats Froidas rašė, kad homoseksualumas, tai lytinės raidos sutrikimas. Jis atsiranda, kai toji lytinė raida užstringa ir žmogus neįveikia jame natūraliai glūdinčio edipo/elektros komplekso. Vyrų atveju tai dažniausiai būna, kai berniukas auga be tėvo (arba su labai pasyviu) ir valdinga motina. Jam vaikystėje nesusiformuoja, kas tai yra vyras ir vyriškumas, ypač, jei neturi pakaitinio tėvo modelio (dėdės, senelio, sporto trenerio) ir jo aplinkoje sukasi daug moterų (motina, mokytojos, ...). Nelabai turiu laiko daugiau aiškint :/

1)Hm, ash tikiuosi, kad tu zhinai, jog froidizmas dabar yra mokomasis kaip istorija ir labai dideles itakos dabartinei psichologijai jis neturi. Ar vis dar tiki, kad visi musu veiksmai yra lemti, norejai ar nenorejai vaikysteje, atsiprashau, ishpist savo motina?
Ir kaip manau zhinai, kad psichoanalize balansuoja ant mokslo ir psiaudomokslo taip stipriai, kad i ja reikia zhiureti labai atsargiai. (chia tiesiog bendram ishsilavinimui - plachiau http://en.wikipedia.org/wiki/Psychoanalysis#Criticism )
2) just for the sake of argument - jei tu teigi, kad homoseksualumas visgi yra kreivos sheimos itaka - velgi, tai prie ko chia paradas ir atvira kalba apie gejus?

> Šiaip užtikau:
> http://www.prizme.lt/index.php?option=com_content&task=view&id=324&Itemid=93 <- kažkur nuo vidurio
> http://tomasviluckas.blogas.lt/luca-buvo-gejus-561.html

Ash tikiuosi, kad tu chia juokauji, ir nelaikai shitu linku shaltiniais?

> Taip ir galvojau, kad pateiksi šitą pavyzdį :) Aš irgi jį norėjau parašyti, tik kaip netinkamą ir priskirti prie tos pačios propagandos. Kadangi tai yra darželinukų smegenų plovimas. Pasakos NĖRA informacija ir manau nereikia čia daugiau aiškinti.

Kazhkaip labai daug shiandien tikiuosi, bet tikisuoi jog zhinai, kad pasakos yra ir visada buvo informacija ir kad pasakos yra pirmi vaiku supazhindinimai su realiu pasauliu? Jei ne, siulau paskaityt http://www.baltoslankos.lt/index.php?productID=314 tikrai verta demesio knyga.
Tiesa pasakius kokie vaikai, koks kiekis zhmoniu pasaulyje iki shiol vieninteles zhinias ir visus savo irodymus grindzhia pasaku ir padavimu knyga vadinama Senuoju Testamentu, kiti gi dar prideda ir jo nelicencijuota addona - fantastini romana pavadinimu Naujasis Testamentas. Ir zhmones isivaizduoja, kad tos pasakos yra shventa tiesa....

> Dar kartelį. Aš aiškiai atskiriu du dalykus. Viena, kai kalbame apie gėjus, jų teises, kilmę, vietą visuomenėje ir panašiai.

Tai kaip tada reikia shviesti visuomene apie gejus, kad jie egzistuoja, kad tai yra normalus reishkinys ir kad suzhinojus, kad tavo sunus yra gejus, jo nereikia pakarti 'taip ishgelbejant ish nuodemes' ?