Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Fwd
Data: 2010-04-02 08:52:27
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message news:hp2a5s$v2k$1@trimpas.omnitel.net...
> skirtumas tas, kad ash vadovaujuosi religijos atveju ne isitikinimais, o moksliniais duomenimis - jei turi kazhkokiu validzhiu
> moklo duomenu, kurie paremtu tavo teiginius, ash su mielu noru juos perskaitysiu ir jei jie bus tikrai tvirti ir svarus irodymai,
> as pakeisiu savo nuomone.
Taigi reziumuojant, tu turi savo nuomonę, kad ir kuo ji bebūtų paremta, kad ir kokiais faktais ar "faktais". Tik žiūrėdamas per savo
"validžių įrodymų" prizmę savo faktus keli aukščiau už kitų žmonių argumentus. Tame ir yra tavo bėda :) Kiekvieną argumentą, kuris
nepublikuotas Science žurnale tu gali pavadinti nevalidžiu. O kaip jau minėjau, daaaaaug dalykų netelpa į tą "mokslo" savoką. No
offence, čia tokią išvadą sau pasidariau :)

> jei turi duomenu, ash kalbu apie tvirtus duomenis, o ne bazhnytinio saito kliedesius, kaip homoseksualai griauna pasauli, prashau,
> pasidalink su pasauliu. iki tol, tai yra skirtingos ir nesusijusios temos.
Nebūtina griauti pasaulį, kad man jie nepatiktų. Jeigu nematai ryšio tarp šių dviejų diskusijų įrodinėjimo būdų, tuomet tikrai
neverta tęsti šios temos ;)

> kritika, turi remtis kazhkokiais _faktais_ - man nepatinka, nera faktas, tai yra nuomone.... vel prirashiau belekiek, bet
> nusprendzhiau ishtrint, jauchiu, kad shioje diskusijoje pasiekeme maksimuma, ka galejome:
Argumentai, ne kritika turėtų remtis faktais. Kad nueičiau pas kaimyną papriekaištauti, kad jis per garsiai leidžia muziką, man
nereikia išmatuoti decibelų ar surinkti 10 liudininkų parašų. Anyway, apie ką mes čia:)
Kiekvienas turim savo nuomonę, savo įsitikinimus. Tu juos grindi moksliniais faktais, aš šiek tiek platesniais dalykais (imho).
Reikėtų gerbti šiuos dalykus, nevertinti visko iš savo varpinės ;) Ir iš vis, diskusijose reiktų ne kažką įrodyti, o pamėginti
pažvelgti į situaciją oponento/pašnekovo akimis.

> manau pasidzhiaukime bent jau tokiu, ne tokiu jau mazhu konsensu
Yeah;) Ilgas kelias buvo iki šių trijų teiginių:)