Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-25 15:03:25
> [...]
> Taip, homoseksualumas yra normali dalies populiacijos būsena. Gamtoje pilna to pavyzdžių (diskusijos pradžioje tą ir pasakiau). Tačiau gamtoje nėra tokių dalykų kaip mada, kaip propaganda, kaip internetai, kas yra pas žmones:) Todėl žmonėms negalime taikyti viens-prie-vieno analogijos, nes žmonės seniai nesivadovauja vien instinktais, o žmonių civilizacijos tobulėjimo tempai - eksponentiški, ko kitur gamtoje nėra.
<...> Dėl "paveldimumo" nėr ką ginčytis - kaip ten bebūtų, tas esmės nekeičia. Dėl tų pačių paauglių maištingumo. Viena yra paragauti, kita užsikabinti:) Apie straigt orientaciją galima kalbėti su suaugusiu žmogumi, ne su paaugliu. Anyway, pagrindinė mano mintis buvo ta, kad paauglio psichika nėra stabiliai susiformavusi, todėl visokios reklamos, madingi dalykai ir panašiai daro didelį poveikį. Viena, kai homoseksualumas, kaip ir tradicinė šeima, kaip ir sveika gyvensena, kaip ir visi likę dalykai pateikiami kaip informacija ir visai kita, kai tas reklamuojama kaip "krūtas" dalykas. Neteigiu, kad homoseksualumas reklamuojamas kaip "krūtas", bet kuo daugiau apie jį girdima, tuo daugiau žmones tas kabina. Elementarus marketingas. Reklama veikia ir suaugusius žmones - neveiktų, nebūtų per tv pastovių skambimo miltelių, alwaysų ir dantų pastų reklamų - tik didelė dalis subrendusių žmonių gali kritiškai į tai pasižiūrėti. (Offtopic: nors ne tokia jau ir didelė.. užtenka tik užrašyti "akcija" arba "išpardavimas" ir visos bobos šturmuoja akropolio parduotuvę;] ).

Sujungiau abu argumentus i viena - man kazhkaip vistiek keistai skamba, kai apie homoseksualuma jo prieshininkai kalba akeip apie vegetarizma - nu taip, ash megstu mesa, f tycharia, nakti ish shaldytuvo ja pakapoju, bet vieshai pasakoju, kad esu vegetaras, nes taip madinga. Ar tu, budamas heteroseksualios orientacijos galetum vardan mados pradet miegot su vyrais - ash ne ir manau, kad nesvarbu kiek tai yra madinga, tikrai heteroseksualios orientacijos vyras taip nepadarytu, nes pasakysiu shlykshchiai - tiesiog 'ant vyru jam nestovetu'. Tai kodel bandoma parodyt, kad kaimyno kimshimas i anusa yra kaip milteliu nusipirkimas, vat jei parodys per telika, ash gal ir pamastysiu apie tai.
Ha, man rods supratau, del ko mes nesusishnekam - tu teigi, kad homoseksualu galima ir tapti (gimus straight orientacijos)? Nes mano supratimu - ne. Jei tau kur nors smegenu kerteleje kartais kyla slapti norai truktelt kaimyna - reishkia reishkia tu tiesiog turi polinki (tobish esi biseksualus). Todel jokia reklama manes nepriverstu pakirkint koki vyruka:)

> Pasiskaitom pirmąją mano pastraipą (šito posto) dar kart. Jūsų šiaudinės baidyklės kuriamos labai paprastai - iš konteksto išimamas vienas sakinys, jis kvestionuojamas, ir, sulaukus pritarimo skelbiama, kad visa bendra mintis yra teisinga. Todėl tokį dalyką pavadinau trolinimu, bet kitas žodis turbūt tiktų geriau:)
> Anyway, dar kartą - vienas apsilankymas gėjų klube neturi įtakos jaunuolio raidai. Kaip ir pamatyta gėjų pora. Įtakos turi tai, kai visuomenėje šiti dalykai skamba pastoviai, per įvairius šaltinius plaukia informacija, vyksta nenutylančios diskusijos.

tai geriau apie 'tai' visai nekalbet? jei nekalbesi, tai nustos egzistuot? ar nebus prieshingai, kai 'uzhdraustas vaisius saldzhiausias'?
Ir na, jei tu manai, kad homoseksualumas yra mada, tai del to tada nereikia jaudintis - zhinai, kaip su tom madom, metus pratraukia - nauja sezona jau nebemadinga =) (tiesa reikia bijot, kad po 30 metu negrizhtu, kaip platformos ir platejanchios kelnes:)

> Aš ne apie intelektą, o apie emocinį jautrumą/stabilumą, kurio dėka žmonės esti jautrūs, dažniau linkę į priklausomybes ir pan. Būtent tokie žmonės yra labiausiai pažeidžiami. O tokių yra ne taip jau ir mažai.
> Pavyzdžiui, kai aš pirmą kartą pamačiau 2girls1cup, man tas nesukėlė visiškai jokių emocijų, ramiai uždariau langą - draugelių bajeris nepavyko:) Bet kai tą vaizdą pamatė vieno draugo panelė, tai tiesiogine prasme vos vos neapsivėmė. Tad nereikia suabsoliutizuoti visko į save ir sakyti, kad jeigu kažkokia informacija neveikia tavęs, ji neveikia ir kitų.

na, ash shito dalyko ish vis nemachiau, zhinau apie ka, machiau visa socialini sprogima, kuri jis sukele, bet pachio jo nemachiau, ir nenoriu pamatyt:)

> PS. Tautinių šokių būrelį ir pats kažkada lankiau:)
> Dėkui, pažinojau tik kitą baidyklę:) Diskusijose baidyklėmis, baubais ir panašiais sutvėrimais dažniausiai vadinami kažkieno sukurti veikėjai/įvykiai/grupuotės, su realiu pasauliu turintys mažai ką bendro, idant jais galima būtų paremti savo argumentus.

taigi vat, kaip gerai apsibrezht tikslius terminus priesh imant diskutuot...

> Aš dar ir diskusijos pradžioje sakiau (suprimityvinus): paradai => reklama => propagavimas => dirbtinai iškreiptas homoseksualumo suvokimas. O ne ką pamatys/nepamatys per paradą ar mens factoryje;)

koks dirbtinai ishkreiptas - gal gali sukonkretint - nes nevisai seku minti...

> Truputį neteisingai suinterpretavote. Asmeniškumų netaikau niekur. Išplėčiau temą pastebėjimu apie babkes, idant parodyti, kad Lietuvoje (galbūt) gėjų paradai ir visas jų judėjimas yra ne idėjinis, ne dėl tolerancijos, ne dėl lygių teisių, o dėl babkių.
> Man asmeniškai, tai didelis skirtumas. Kaip jau rašiau, į verslą reikia žiūrėti kaip į verslą. Verslo tikslas - uždirbti pinigus. Čia nėra vietos moralei, teisėms, gamtos dėsniams.

dar kart pasikartosiu - o kaip su lygiu teisiu institutu - jis praktishkai daro ta pati ka geju lyga, tik moteru klausimu - ar moteru teises irgi tera verslas? ir i jas reikia zhiuret kaip i versla. Ar visgi gerai, kad kazhkada moteros sukilo, kad gavo vienoda statusa su vyrais?