Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-04-01 14:37:10
"Fwd" <fwd@one.lt> wrote in message news:hp1um1$e4k$1@trimpas.omnitel.net...
> Okey, iš eilės.

> Tikrai taip. Lygiai taip pat, remiantis trečiu punktu, kita pusė gali išreikšti savo nepritarimą eitynėmis, homoseksualams, krizei
> ir blogam orui.

shaunu, tik vadovaujantis musu abieju pritartu pirmu punktu, nepritarimas homoseksualams yra panashus kaip nepritarimas stalams, medzhiams, arba vejui, be abejo, tau niekas nedraaudzhia piketuot priesh debesis, bet atrodysi nelaba protingai:)

Jeigu asmuo, kuris sprendžia klausimą dėl eitynių priklauso šiai pusei, tai reikia labai ramiai priimti, kad
> leidimas eisenoms neduodamas. Demokratija vienok :) O leidimai tam ir reikalingi, kad mieste būtų tvarka. Ar teisingai elgiasi toks
> asmuo (neleisdamas eitynių), tai yra diskusijų, teisės, moralės, likusių marazmų klausimas, kuris iš esmės nieko nekeičia.

> Labai puiki stručio pozicija. Kol manęs tas asmeniškai neliečia, tol nieko ir nedarau. Deja, tokie žmonės jau gyvena mūsų šalelėje:)
> Visgi visuomenėje yra ir kitos grupės, kurios nepritaria tokiems dalykams.

ash vel taves pradedu nesuprast, ar tu tiesoig taip uzhsikabines uzh savo nuomones, kad jokie argumentai taves nepaveiks. Mes sutinkam, kad tokiu zhmoniu yra, mes sutinkam, kad jie turi problemu del diskriminacijos, mes sutinkam kad jie turi tokias pat teises kaip ir visi zhmones, bet kai jie nori jomis pasinaudot - mes jau nebesutinkam... kur pas tave blokas atsiranda?:)

>Leiskite atkreipti dėmesį, kad tas "nepritarimas"
> dažniausiai pasireiškia diskusijų, nuomonės apklausų būdu. Radikaliai nusiteikę Gražuliai priklauso kitai (negražus epitetas)
> grupei.

blogiausia yra tas, kad toks grazhulis, geju atzhvilgiu, ar murza kitatauchiu atzhvilgiu - visi pazhiuri, pasijuokia, pavadina durneliais - bet jie atspindi didzhiaja dali lietuvos, ash daug diskutuoju, su daug skirtingu zhmoniu (tuo varydamas zhmona i kapus:) - ir man tikrai pasidaro baisu, kaip masto musu tautiechiai, dazhniausiai beja, toks sustabarejes mastymas, kad 'pedikai ir negrai (ir be abejo zhydai) yra baisu' pasireishkia pas 30+ metu zhmones, jaunesi dar buna ne tokie kategorishki. O shiaip inteligentishkas zhmogus pavirsta murzos ir grazhulio miksu, kai tik diskusija pasisuka apie mazhumas...

>Leiskite taip pat pateikti palyginimą - vat yra toks Toxis, kuris newsuose labai važiuoja ant religijos.

nu ir kodel reikia argumenta ad hominem. Mes kalbam apie homoseksualu eitynes, kam ir tau reikia kisht mano nusistayma priesh religijas. apie ji mes galim taip pat diskutuot, tik atskiroje temoje -  argumentavimas naudojant mane kaip argumenta sustiprinanti reishkini yra nieko vertas, nes diskusija yra ne apie mane (kad ir kaip chia daug kas noretu, neesu ash homoseksualus, tiesa pasakius, ash net nesuprantu analinio sekso su moterim, uzh ka diskusijose bunu apshauktas puritonu =).

>Jis yra puikus
> tokios "nepritariančiųjų" grupės pavyzdys, tik temoje apie religiją. Kodėl jis newsuose tiek rašinėja, jeigu bažnyčia jo asmeniškai
> neliečia? Ji gi neverčia jo eiti į mišias, neverčia jo vaikų priimti komunijos. Tai kodėl gi jis rašinėja?

tema apie religija ir jos nesikishima ir asmenishka nelietima pletojam kur nors kitur, ash tikrai labai mielai apie tai pabendrausiu, tiesiog ja sukishus chia, mes vel nuklysim i shona nuo temos, kaip jau buvo pradesjus kalbet apie rukymo statistika.

Jeigu jam nepatinka
> religija, kodėl jis, vardan šventos ramybės,  neignoruoja thread'ų, kuriuose ši tema vystoma? :)

> Remiesi teiginiu, kad paradai padeda spręsti 2 problemas. Aš su tuo kategoriškai nesutinku, nes su tolerancijos skatinimu tas neturi
> nieko bendra.

ash irgi nemanau, kad paradai, mitingai ar eitynes apskrytai ka nors gali ishsprest, ar ta butu penciju klausimas, ar bedarbiu, ar homoseksualu teisiu - bet chia yra mano nuomone - jei konstitucija nurodo, kad gyventojai turi teise protestuot, rengt eitynes, ar kas ten bebutu, ash neturiu teises jiems to draust motyvuodamas, kad man nepatinka ju kedu spalva, kuno sudejimas, ar lytine orientacija. Ar kad keisti spalvu deriniai gali ivaryt man ar mano vaikams migrena;)