Tema: Re: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: bzik
Data: 2010-03-19 11:11:56
del bendraamziu beveik sutinku. Taciau yra ne vienas, kuris ta kelia pasirinko pakankamai subrendes, baiges tam tikrus mokslus ir pan. Man pvz. padare ispudi staciatikiu popas, baiges fizika. Jis po siai dienai kazkiek susijes su moksline veikla, nes to reikia pragyvenimui (parapijos silpnos) ir sugeba be problemu suderint tiksliuosius mokslus su religija.
Kaip ir viena pazistama, gan toli pazengusi jogos mokytoja, kuri suka prekybini bizniuka ir sako, kad pagal ju krypties vadu ideologija siuolaikinis jogas ne medituojantis atsiskyrelis, o save islaikantis, sekmingas zmogus.