Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: F00F
Data: 2010-03-21 11:57:02
Toxis wrote:

> na, chia tokio pat lygio pareishkimas, kaip ir padavimas skundo, kad
> klubas ileidzhia tik moteris nemokamai - privati valda, zhmones gali
> sukurt kokias tik nori taisykles.

> man tiesiog keista, kaip zhmones negali ish galvos ishmest, kas su kuo ir
> kaip dulkinasi. Man asmenishkai tai netrukdo, nes ash apie tai tiesiog
>negalvoju.

Tai aš ir sakau: didžiajai daliai žmonių (tame tarpe ir man) visiškai
neįdomu, kas su kuo dulkinasi. Bet kai suorganizavęs kažkokį biliardo ar
šaškių turnyrą, ar vaikučių popietę šeimoms ar pan., gali per valdiškus
namus susilaukti apkaltinimo DISKRIMINACYJE, tai jau visiška svieto pabaiga.
Niekas taip nepuoselėja visokių "fobijų" visuomenėje, kaip tokios nesąmonės.