Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-24 14:38:58
"Fwd" <fwd@one.lt> wrote in message news:hocvso$v4i$1@trimpas.omnitel.net...
> Nemyli tu mano darbo laiko:) Atsilyginsiu tuo pačiu! :)

man kol instalas sukasi, laiko turiu:)
> Kartoju - paradai, tai ne tolerancijos skatinimas, o reklama.
zhiurim ka parashem " Nereikia aiškinti, kad visi paradai tai tolerancijos skatinimas." - vat del to mes ir nesupratom - nes mano supratimu tolerancijos skatinimas yra kaip tik tas, ko verkiant reikia lietuvai.

> Su ponu apie vertybes aiškintis turbūt būtų tuščias laiko gaišimas. No offence ofc. Apie jas po 30 metų galima bus pakalbėt:)

po 30 metu ash busiu jau bene penciinio amzhiaus (nu, gerai, tikiuosi, kad ne, kad pencija tada bus bent nuo 90:) - tada bus ne pokalbis apie vertybes, o pokalbis apie, kaip seniau buvo geriau.

> O dėl gamtos - taip, homoseksualių santykių pilna. Berods 0-4% visų porų yra homo/bi-seksualios įvairiais aspektais. Taiva, tie 0-4% nėra blogai.

nu va, kaip mums gerai, kai gimdom statistika ad hock ane? http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_animals_displaying_homosexual_behavior
oo, oo, o ash _kazhkur_ _girdejau_, kad nuo masturbacijos noserykleje atsiranda plauku, o smurfai, gvenantys po lova nuo to garso (fap, fap, fap) nuproteja ir pradeda santykiaut su dulkiu surbliu, na bent jau ash taip girdejau..

> Apie nesusiformavusį paauglio identitetą turbūt taip pat neverta aiškintis:)

paaishkink man durnam skirtumus tarp identiteto ir seksualines orientacijos. Dar kart klausiu, ar tau bunant 13 buvo kada uzhejes noras truktelt klasioka? Tai kodel manai, kad kazhkokiems mistiniams vaikams taip nutiks? O jei ir nutiks (kalbu hipotetishkai) - pasauliui nuo to tik geriau - musu populiacija ir taip virshija visas normas.

> Dar kartą pakartosiu - normaliems žmonėms seksualumas yra asmeniškas reikalas.

reishkia tu esi priesh trumpus sijonelius, apteptus maikonus ant moteru ir kitaip demonstruojamo seksualumo? Geriau kad susivynotu i paklodes, uzhsidetu maishus ant galvu - oh, wait, mes jau turim viena tokia visuomene. Kodel kai moterys demonstruoja seksualuma, tai gerai, kai vyrai - jau 'ishkrypimas - fuj, ka vaikai pagalvos' - reikai rupestingi teveliai kuriu 12metes dukreles ishsirietusios kabo one.lt - nes tai sveika...

> Negerai tai, kad prisidengiant "tolerancija" ir nelygiomis homikų "teisėmis" kažkas daro pinigus. Jei tai verslas, tai ir žiūrėkim į tai kaip į verslą, o ne į 'pažeidžiamas teises'.

pala, pala, o kad vilniuj atdare lychiu lygybes europos sajungos ofisiukas kur irgi limijonai sukishti tau irgi abydna? O kad paganiems kaimiechiams moko, kad tik jie nebeaugintu savo runkeliu irgi abydna?;) Ish kur toks noras skaichiuot svetimus pinigus?:)