Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Fwd
Data: 2010-03-24 10:53:14
Ne iš tos situacijos, bet vis tiek. Pagrindinė homikų problema yra ne jų orientacija, o kultūra;)
Savo iškrypėlišką kultūrą stengiamasi propaguoti visais įmanomais būdais. Nereikia aiškinti, kad visi paradai tai tolerancijos skatinimas. Tai nemokama, nerealiai efektyvi reklama. Mėnesį prieš ir mėnesį po tokio parado visa žiniasklaida mirgėte mirga 'įdomiais' straipsniais. Jei "coca-cola" savo marketingui skiria 30% savo gaunamų pajamų (taip, milijardai dolerių), tai čia viskas nemokamai gaunasi. Rezultatas toks pats - prekė, šiuo atveju homikai, tampa paskutiniu mados klyksmu. Dar pora tokių renginių, kaip metų pediko ir lezbietės rinkimai (ar kaip ten, kur Gražulis nominuojamas pastoviai) ir propagandos mašina važiuoja dar greičiau.
Kodėl tai blogai? Na, jeigu jau nekalbant apie vertybes, normalią šeimą, sveiką pasaulio supratimą, natūralius gamtos dėsnius.. tai JAV pavyzdys su negrais labai tikęs. Iš pradžių viskas prasidėjo gražiai šūkiais, lygiomis teisėmis. O kuo baigėsi, galima pamatyti nuvykus tenais. Dar vieną pavyzdį galima pateikti irgi iš JAV - tai kažkokios nepilnamečių gėjų organizacijos. Ką, po velnių, gali 13 metis suprasti apie savo orientaciją, kai jam hormonai tryška per ausis, o pasaulėžiūra keičiasi sulig kiekviena mėnulio faze?
Taip pat homikus reikėtų padalinti į dvi dalis. Viena, tiesiog homikai. Tai yra tokie, kuriuos tiesiog traukia ta pati lytis. Čia reikia pastebėti, kad netgi mūsų visuomenėje priešpriešos jiems nieks per daug nejaučia ir nereiškia. Jie taip pat nesireklamuoja, kad tokie yra. Pats pažįstu porą tokių homikų. Ta seksualinė orientacija tėra viena iš žmogaus savybių. Ir kol taip ir lieka, tol niekam nėra problemų. Manau daugelis diskusijos dalyvių tokius ir bando teisinti. Problemos atsiranda su antrąja grupe - ekstravertiškais homikais. Dažniausiai tai žmonės, kuriems laaabai trūksta dėmesio, kamuoja nepilnavertiškumo kompleksas. Kaip ir paaugliams, jiems būtina kažkuo išsiskirti. Nūdienos aplinkoje - homikiškumas puikus būdas. Dėl šių ir kyla visos problemos, jie ir yra tipinė homikiškumo problema.
Kodėl heteroseksualams nereikia demonstruotis? Kodėl nieks neina gatve ir nerėkia - aš turiu paną! Arba - aš neturiu panos! Kodėl viengungiai/senberniai nešaukia, kad jie yra diskriminuojami? Ogi todėl, kad seksualumas, normaliems žmonėms (nepriklausomai nuo orientacijos) yra asmeniškas dalykas. Ar žmogus turi porą dažniausiai sužinai/paklausi kelinto susitikimo metu. Su homikais (antrąja grupe) viskas atvirkščiai - tu jų orientaciją dažniausiai pamatai iš tolo (čia kol kas tik užsienyje, ačiū dievui).
Nu ir dar vienas pastebėjimas apie homikų tarpe plačiai paplitusį žodį homofobas. Pirmiausia, tai visiškai neteisingas žodis, nes fobija reiškia panišką baimę. Antra, į homofobo praktinį apibrėžimą patenka visi, kam kažkuo nepatinka homikai. Taigi, jeigu tavo nuomonė skiriasi negu homikų, tu jau automatiškai homofobas, žmogaus teisių pažeidinėtojas, atsilikėlis ir visoks kitoks. Čia ir yra tikroji homikų "tolerancija" kitai nuomonei, liaudyje dar vadinama tolerastija (http://www.patriotai.lt/straipsnis/ricardas-cekutis-tolerastija-kaip-gyvenimo-budas).

PS. Ar žinojotia, kad Lietuvos Gėjų Lygos prezidentas ar tai pirmininkas, nu tas, kur pavardė iš S raidės, iš ES kažkatro fondo užpernai gavo porą limonų savo organizacijai, gėjų teisėms ginti?