Tema: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: ALORA
Data: 2010-03-19 09:53:16
viduramžiais vaikas gautų kupron ir baigtųsi visos balalaikos. Dar geriau -
viduramžiais vaikas turėtų arti kaip juodas jautis ir filmų įgyvendinimui
neturėtų laiko.
Nesakau, kad reikia daba duot kupron, bet jeigu tokiom istorijom panai
pavyko atitraukti tėvus nuo kiowlės uodegos ir atkreipti jų dėmesį į savo
kuklų asmenį, tai tėvams pripratus prie vieno bajerio, bus sugalvotas kitas.
Ir joks psichosantechnikas nepadės, nes kreipimas dėmesio į tokius durnizmus
juos tik gilina.