Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-29 11:16:22
"Fwd" <fwd@one.lt> wrote in message news:hofr09$b76$1@trimpas.omnitel.net...
> Ne ne ne, pavyzdys su vegetarizmu netinkamas. Jei sugalvosiu geresnį, parašysiu:)

laukiu:)

> Iš dalies čia nuomonės mūsų ir išsiskiria, tik anksčiau nepastebėjau:) Be abejo - homikais TAMPAMA, ne GIMSTAMA :) Argumentų svarių neturiu, apart keleto straipsnių. Linkų neišsisaugojau, bet esmė yra apie tėvo vaidmenį vaiko vaikystėje. Tebūnie tai mano nuomonė:)

na, manau nei vienas ish musu nera igalus tai atsakyti shioje diskusijoje, kadangi iki shiol yra nesutariama
http://en.wikipedia.org/wiki/Biology_and_sexual_orientation

tiesa daugiau mokslo zhmoniu (t.y. kurie bando i shita dalyka zhiuret racionaliai, o ne per religine, dogmatine, ar asmenine prizme) linke i 'gimstama' puse (kad ir http://serendip.brynmawr.edu/bb/neuro/neuro05/web3/kgiamanco.html)
bet tiksliu duomenu dar teks palaukt.

> Čia taip drąsiai negalėčiau spėti.. Nors pačiam homoseksualumui n metų, bet į viešumą jis išlindęs ne per seniausiai. O kai pasaulis taip greit keičiasi, tai velnias žino kas bus po tų 30 metų:)

Na, ash chia vel taip nesekmingai bandzhiau papokshtaut, bet jei jau kalbant rimtai, tai homoseksualumas buvo norma antikos laikais ir dar seniau, tik atejus krikshchionybei tai pasidare tabu - bet manau, to pagrindas buvo ne pats homoseksualumas kaipo toks, bet kaip tiesiogine sekso vardan malonumo draudimo ishdava. Taigi dabartinis jo vieshumas nera kazhkokia naujiena, tai tiesiog naturali pasaulio busenai, kai i pavirshiu ishlenda visos seniau buvusios prispaustos zhmoniu grupes.

> Trumpai, tai esmė tokia: homikų paradai, eitynės, propaganda yra blogai, nes tai yra homikų reklama. Tai nėra tolerancijos skatinimas, tai nėra lygių teisių skatinimas, tai yra reklama. Ja reklamuojamas homoseksualus gyvenimo būdas. Reklama veikia žmogų, ypač jauną. Tokia jau ta mūsų vartotojiška visuomenė. Kai kažkas reklamuojama, tas tampa populiaru su visais iš to išlendančiais dalykais (Uspaskich pvz.). Man, taip pat ir nemažai daliai žmonių visiškai nepatinka, kad homoseksualumas dirbtinai skatinamas. Būtų mano valia, jų būtų tiek, kiek natūraliai atsiranda gamtoje. O ne belenkiek dirbtinai "padarytų".

Velgi, viskas atsiremia i pagrindini teigini, ar homoseksualais tampama ar gimstama. Jei visgi butu irodyta, kad homoseksualais gimstama, ar tada nebutum priesh paradus?

> Sekantis dalykas, tolerancija. Ji turėtų būti skatinama, visiems turėtų būti aišku, kad kažkuri populiacijos dalis natūraliai būna nukrypusi nuo normos, t.y., nuo daugumos ir tas yra normalu. Bet tas turėtų vykti vadovėliuose, o ne paraduose. Kodėl Lietuvoje neatsiranda nei vieno homiko, kuris sugalvotų ir padarytų tokį kursą (neutralų, tinkantį abiems pusėms), o į paradą susirenka (susirinktų) šimtai ar tūkstančiai?

Nu kad buvo tokiu bandymu, buvo bandymu net darzhelyje ar pirmose klasese pradet mokyt, kaip gyveno princas ir princas ir kad taip buna - bet gi sukele toki veja, kad chai vaikus tvirkina, pasakoja, kad egzistuoja gejai, taigi, kur tai matyta!!! neklausyk sunau apie tai, vat imk geriau gta pazhaisk... :(

> [...]
> Neprimena LANVOS megztuko?:) Po visų jo cirkų, ar kas nors valdžioje galėtų pasakyti, kad jis nedirba? Arba kad jo skyrius (ar kas ten) nedirba? Gi jie gina autorių teises! Ir dar taip aktyviai! Garantuoju, kad kitų metų biudžete bus numatyti pinigai, kovai su 'piratavimu'.

Ash neginu lietuvos geju lygos, ar bet kokiu panashiu instituciju, bet tai, kad kazhkoks gejus kazhkur plauna pinigus, nepaverchia _visu_ geju 'ligoniais, pedofilais, nezhmonemis' - todel shioje diskusijoje shitas teiginys yra argumentas 'ad hominem' ir jis yra nevalidus.