Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: locked
Data: 2010-03-24 11:35:10
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:hocf9o$3pn$1@trimpas.omnitel.net...
> ash irgi nesuprantu, kodel nygeriai nustojo but antriniai zhmones,

idomus pritempimas, gal del to kad jie buvo dirbtinai padaryti tokiais?

> Homoseksualumas nera liga lygiai tiek pat kiek liga nera ir
> kairiarankyste, ryzhumas, ar rudos akys.

nei kairiarankyste nei ryzhumas neitakoja zmogaus pratesimo. del
kairiarankiskumo tai imho kaip bebutu yra sutrikimas (be jokios paniekos jei
ka), tik "taip priimta" netraktuoti, nes mazai ka keicia zmogaus gyvenime.
antraip neaisku kas yra sutrikimas isviso.

> - nes negrazhus zhmogus, tai apsigimimas (paneig tai)

grozis ir negrozis tai tik tam tikru proporciju ieskojimas vykstantis zmoniu
smegeninese, ir neleidzia nustatyti ar pas grazu/negrazu zmogena yra kazkas
gerai/blogai veikiancio biologine prasme

> - ir kodel mano asmenine nuomone, asmeniniai megimai ir nemegimai turi but
> normos, istatymai, ar draudimai? Todel, kad ash esu pasaulio bamba?

tai sito va reiktu klausti tu homiku