Tema: Re: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-19 10:27:59
Kamera gal ir gerai butu. Tie rezhiai ant nugaros - ji pati pasiektu susizheist taip...? Mano vaikas per miegus buvo ish lovos ishkritus, nu buvo apsibraizhius
O del demesio poreikio tai pazhistu vaikuti, kuris nuo 3 metu jau krisdavo parduotuvej ant grindu klykdamas, jei zaislo nenupirkdavo, dar draskydavo save ir demonstruodavo bais nelaiminga ir pan. Ir negereja jam, 13 metu, 80 jau gal sveria, o elgias kaip ikimokyklinis, pas mokyklos psichologa byla gal 10 cm storio. Plugas uzhaugs kaip reikiant. Ir kalta tik kvaisha mocia, su savo ishkreiptu demesio suvokimu, pedagogeble. Ka galejo blogo, viska jau padare, dar va tik kunigo truksta.