Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-24 09:25:37
Gerai, ijungiam tavo mastymo stiliu, reishkia taip, homoseksualumas = vyru krushimas = berniuku krushimas per prievarta, ish to ishplaukia, kad heteroseksualumas = moteru krushimas = mergaichiu krushimas = moteru prievartavimas = viskas gerai?
Dar karta, ar nejauti skirtumo, tarp to, kai santykiauja du suauge zhmones, bendru sutikimu, koks skirtumas kokios ju lytis. Ir kai santykiaujama arba a)be kito zhmogaus sutikimo - pre prievarta b)su nepilnamechiu, uzh savo veiksmus neatsakanchiu ir apsigint negalinchiu zhmogum? Per tavo trumpai kirpta galva ir 6 klasiu ishsilavinima nepraeina tokia informacija?!
Man net skaityt geda tokius kliedesius, tiesa pasakius, net geda prisipazhint, kad gyvenu vienoj valstybej su zhmonem vilnoninem galvom...