Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Fwd
Data: 2010-03-24 16:50:37
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message news:hod6vf$ap9$1@trimpas.omnitel.net...
> kuriuose rashoma apie nuo 8% homoseksualiu gyvunu populiacijoje iki 40% - o tavo duomenu apie 0-4% iki shiol nemachiau. (beja zhmonese tai irgi banguoja tarp tautu)
> http://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_sexual_orientation#Modern_survey_results (bet paemus bendrai homoseksualiu zhmoniu yra mazhiau nei 10% visoj populiacijoj)
Ehm, prisipažįstu, kad 0-4% ištraukiau iš senokai skaityto popierinio žurnalo (kuris, tarp kitko, ir akcentavo, kad homoseksualus elgesys yra natūralus gamtoje). Kadangi sausai ginčytis nesinori, paliekame tuos 8-40%. Tik dar čia reikia pastebėti, kad į juos įeina ne tik žinduoliai, bet ir visokios, esant reikalui lytį galinčios pasikeisti žuvys (šaltinis: discovery;]).

> kaip suprantu seksualiniai potraukiai nera identiteto dalis (nes tada mes galim nusivazhiuot iki to, kad potraukis raudonplaukems irgi identiteto dalis).
Nereikia pažodžiui suprasti ir teigti, kad wikipedijoje nėra išvardinta:) Ten aiškiai parašyta - "savęs priskyrimą tam tikrai grupei pagal jos specifinius požymius". Šiuo atveju būtų savęs priskyrimą hetero/homo-seksualų grupei.

> Tiesa pasakius ash velyvoj paauglystej (kokiu 19 matyt) kaip tik ir buvau geju klube (senajam men's factory) kelis kartus ir kazhkodel manes ten nieks nesutraumavo ir nepradejau noret lipt ant vyru...
Prašom netrolinti - nieks nesakė, kad užėjus į mens factory pasireiškia netikėtas potraukis vyrams:) Ir, jeigu iš tikro norite suvokti mano mintį, prašom pažiūrėti ne vien iš savo varpinės. Vaikai auga ne tik Vilniuje, ne visi turi geras/tvarkingas šeimas, ne visi pritampa mokyklose. Nepažinojai tylių ramių pelyčių, kurioms garsiau ką nors pasakius, jos krūptelėdavo? Arba gavusios blogą pažymį apsiverkdavo? Manai jos taip pat kritiškai vertina visą gaunamą informaciją kaip ir tu?:)

> statom shiaudines baidykles? bet sakychiau ne ta pastatem, shita shiek tiek prieshtarauja tamstos pozicijai:) Tai sakot, kad seksualumas = seksas vieshoje vietoje=baudos?
Čia sekant jūsų logiką taip gaunasi. Jeigu nepastebėjote, seksu užsiiminėti viešose vietose negalima, negalima ir kabinti plakatų su plikom bobom. Tas seksualumas "tapęs norma" visada eina ant pačios ribos. Bet jos neperžengia, nors kažkam to ir norėtųsi. O kodėl neperžengia? Dar viena "mūsų" "šiaudinė baidyklė"? :)

> ar teisingai supratau, europos lychiu lygybes institutus mes irgi laikom 'versliukais' - ar tas taikytina tik gejams, nes ju mes nebegstam?
Deja apie tą institutą nieko pasakyti negaliu, apart to, kad kažką delfyje skaičiau apie jų nuomuojamą pastatą. Arba bandymą išnuomuoti. Ar panašiai. Žodžiu nieko į temą, kad galima būtų tęsti pokalbį apie tai.

> Jei taip, reishkia pagal tavo logika bobu irgi nereikia gerbt ar suprast, nes pazhiurekt kiek tas ir tas babkiu ish europos gavo? (shiaudine baidykle ish mano puses - kaip tau toks minciu shuolis?:)
Minčių šuolis neadekvatus, nes šiaudinės baidyklės čia niekur nėra:) Čia yra tik skirtingas verslo supratimas.

PS. http://lt.wikipedia.org/wiki/Nihilizmas ;)