Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Toxis
Data: 2010-03-31 23:41:35
> Viesai demostruoti potrauki tai paciai lyciai - moralu?

taip - ash vadovaujuosi kanto maksima, kadangi ash gatvej einu su zhmona
susikabine uzh ranku, o stovedamas eileje parduotuveje pabuchiuoju, reishkia
taip, pagal mano morales normas tai yra moralu.

> Melstis tam tyc pritaikytose vietose - amoralu?

chia jau nebe mano jurizdikcija, bet atsakyma galima rast shituos dalykus
reglamentuojanchioje mitu knygoje.. tik shtai kad kazhkaip ja skaito vien
ateistai:)
Mt 6:5 - susirasi, ar papastint? =)

> Nei viena religija (=tikejimas) nera blogis. Blogi yra zmones,
> panaudojantys ja savo tikslui pasiekti.

guns don't kill people? atomines bombos irgi nera blogis, kaip  ir zhmoniu
aukojimas nera blogis - zhmones kurie tuo uzhsiima yra blogi. Religijos
nuvertina zhmogu, ji padaro isivazduojamos dievybes shunimis, irankiais, ar
zhaisliukais. Religijos eina su savo dogmomis ir nurodymais - taip kai
kurios religijos yra mazhiau blogos uzh kitas, bet visos jos, kas tai
bebutu, ar mirties kultas - krikshchionybe, ar shiaures korejos mao kultas
(taip, tai religija) ar draugishkasis islamas - visos jos yra zhmonijos
intelektualinis vezhys. bet vezhys juk irgi nera blogai, vezhiui, jis blogai
zhmogui ;)