Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Fwd
Data: 2010-03-24 14:17:28
Nemyli tu mano darbo laiko:) Atsilyginsiu tuo pačiu! :)

"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message news:hocnfp$hov$1@trimpas.omnitel.net...
> o tolerancijos skatinimas yra blogai, nes?
Kartoju - paradai, tai ne tolerancijos skatinimas, o reklama.

> kokias vertybes? KRIKSHCHIONISHKAS? Ar mormonishkas? Ar musulmonishkas? Ar smurfologijos? kas yra normali sheima? Ir jei kalbet apie gamta, tai ten homoseksualiu santykiu pilna, reishkia, homoseksualu toleravimas yra naturalus gamtos desnis.
Su ponu apie vertybes aiškintis turbūt būtų tuščias laiko gaišimas. No offence ofc. Apie jas po 30 metų galima bus pakalbėt:) O dėl gamtos - taip, homoseksualių santykių pilna. Berods 0-4% visų porų yra homo/bi-seksualios įvairiais aspektais. Taiva, tie 0-4% nėra blogai.

> Ir tu budamas 13 dar nesupratai, kad tau mergaites patinka? Ar jei tave 13likos traukia prie klasioko gzhegosho - tai galbut chia tik faze, tai praeis?
Apie nesusiformavusį paauglio identitetą turbūt taip pat neverta aiškintis:)

> iiiiir? Nu pamatai du pyderiukshchius apsitempusius per mazhus dzhinsus uzhsimetusius pushystus shalikelius sholiuojanchius per gatve - ash asmenishkai pradedu krizent, nes man tai juokinga - taigi, sakychiau net pozityvios nuotaikos apima - o tave pradeda pykint?
Dar kartą pakartosiu - normaliems žmonėms seksualumas yra asmeniškas reikalas.
Manęs ir exhibicionistai nepykina, man jie taip pat juokingi. So what?

> nu ir valio, o kas chia negerai?
Negerai tai, kad prisidengiant "tolerancija" ir nelygiomis homikų "teisėmis" kažkas daro pinigus. Jei tai verslas, tai ir žiūrėkim į tai kaip į verslą, o ne į 'pažeidžiamas teises'.