Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Fwd
Data: 2010-04-01 09:10:49
"Toxis" <toxis@nt_lietuvisko.tako> wrote in message news:hp0aih$o5j$1@trimpas.omnitel.net...
> tik komentaras apie paskutini teigini - nosies palietimai kaip mela indikuojantis veiksnys veikia tik filmuose, realiai, tai
> kolkas labai mazhai ishartas laukas, kolkas kad pasakyt ar zhmogus meluoja, reikia specialaus softo, 2/3 zhmoniu grupes ir minimum
> poros paru - ir tai tas yra labiau betatesto stadijoje - jei bus idomu, pabandysiu rast dokumentikos apie shita dalyka:)
Įdomu, apie kokį softą kalbi:)) Neteko girdėti.
O šiaip, tai yra žmogaus kūno kalba. Jo rankų, kojų judesiai, sėdėjimo poza, žvilgsnis, akių vartymas, rankų maskatavimas ir panašūs
dalykai. Vertindamas visą jų visumą, patyręs žmogus gali pasakyti, ką jo kūnas kalba. Juk žiūrėdamas teliką be garso neretai gali
pasakyti, ar personažas rėkia, šaukia, ar ramiai šneka, ar meiliai. Jeigu tai skiriasi nuo jo žodžių, galima daryti prielaidą, kad
jis meluoja. Tai yra tyrimais patvirtinti dalykai, tačiau jie pakankamai abstraktūs:) Ką ir norėjau pasakyti - nosies palietimas
tiesiogiai nieko nereiškia, kaip ir kojos drebinimas ar žvilgsnio nusukinėjimas. Tai yra didelio paveikslo mažytė dalelė. O vertinti
reikėtų ne atskiras daleles, o bendrą vaizdą. Ypač šios diskusijos kontekste:)

> potraukio, bet chia tik mano teorija (niekuo neparemta). Taigi, grizhtant prie temos - reklama yra specialiai kuriama kazhkokiai
> zhiniai perduot - du gejai gatvej - tai paprastas gyvenimishkas veiksmas, I kuri vaikas matyt net neatkreiptu demesio jei jis
> nebutu keliamas aplinkiniu.
Tikrai taip. Į du gėjus, kaip ir į paprastą porelę nieks dėmesio neatkreips. Todėl ir rengiami paradai:) Eisenos, su plakatais, su
šūkiais. Tam, kad atkreiptų dėmesį visi, rašytų laikraščiai, rodytų per teliką. O jei dar koks skandaliukas būtų, tai iš vis
fantastika:)
Perduodama žinia turi būti susijusi su kažkokia emocija (apačioj apie tai plačiau). Gėjų eitynės perduoda maždaug tokią žinią "gėjai
yra jėga! pažiūrėkit į mus - gražūs, šypsantys, laimingi, išsiskiriantys. pagalvok - ar nenorėtum toks būti?". Gal kiek per daug
ironijos, bet faktas, kad perduodama teigiama emocija.

> O jeigu tu teigi prieshingai, tai taip isheitu, kad girtas zhmogus gatvej = alkoholio reklama ir vertimas tavo vaika but
> alkoholiku... ir jokiu budu neik su vaikais I papludimi, bo ten ish vis pilna pusnuogiu kunu:)
Pavyzdį su paplūdimiu tiesiog ignoruosiu:) Kas liečia alkoholio reklamą, tai kaip jau ir minėjau, viskas susijęs su sukeliama
emocija. Viena yra bomžas besirausiantis konteineryje, kad rastų ir priduotų butelius, o už gautas babkes nusipirkti pigiausio
rašalo. Tokia reklama galėtų būti laikoma socialine (kaip paskutiniu metu populiarios vairavimo girtam, ar diržų prisisegimo), nes
perduodama žinia yra apie alkoholio žalą. Visai kas kita yra Švyturio reklama, kai vyras karštą vasaros vakarą grįžta po darbo namo,
nusirengia, krenta į fotelį, atsidaro šalto alaus, įkala didelį gurkšnį ir giliai atsidūsta "ehhh..." (ble, net pats
užsinorėjau:) ).

> ash nemanau, kad 2 geju pamatymas gatveje turi tokia pachia itaka kaip reklama, ar net pats paradas, gali but prilyginamas
> reklamai (kai ypach jo tiesiog galima ishvengt ten neinant:)
Nelabai supratau iki galo.Anyway,  2 gėjų pamatymas gatvėje nėra reklama. Paradas - yra. Vėlgi pasikartosiu dar kartelį - kad tu į
jį neini, tau tas neaktualu, tai dar nereiškia, kad likusiems 90% gyventojų, spoksantiems teliką po 5 valandas per dieną, tas nebus
aktualu/įdomu/... Todėl ir reikėtų žiūrėti kaip tai vertina VISA visuomenė, o ne pora jos procentų:)