Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-04-01 17:21:48
"Fwd" <fwd@one.lt> wrote in message news:hp27oi$rvu$1@trimpas.omnitel.net...

> todel, kad homoseksualumas yra ne intelektualine busena, ar laisvas pasirinkimas. religija yra dirbtinas konstruktas - prietaru ir senoviniu baimiu dogmatizuotas klaidingas isivaizdavimas apie pasauli.
>Na, tai yra tavo nuomonė, tavo argumentai, tavo įsitikinimai. Aš lygiai tokius pat turiu apie homikus, jų veiklą ir panašiai.
>Taip kaip tu gali ilgai ir nuobodžiai aiškinti apie tai, kaip žmonės nebuvo sukurti Dievo, taip ir aš galiu aiškinti, kaip homikai griauna >šeimos vertybes:).

skirtumas tas, kad ash vadovaujuosi religijos atveju ne isitikinimais, o moksliniais duomenimis - jei turi kazhkokiu validzhiu moklo duomenu, kurie paremtu tavo teiginius, ash su mielu noru juos perskaitysiu ir jei jie bus tikrai tvirti ir svarus irodymai, as pakeisiu savo nuomone.

> Todėl manau, kad šitas situacijas galima lengvai sugretinti. Galiu lentelė nubraižyti:) Taigi, situacijos labai panašios, >bet jų vertinimas, >tavo atžvilgiu, skiriasi. Homoseksualumas tau nemaišo, tu kritikuoji bažnyčią.

jei turi duomenu, ash kalbu apie tvirtus duomenis, o ne bazhnytinio saito kliedesius, kaip homoseksualai griauna pasauli, prashau, pasidalink su pasauliu. iki tol, tai yra skirtingos ir nesusijusios temos.

>Aš elgiuosi atvirkščiai. Tu sakai, kad aš >darau neteisingai >ir neturėčiau kritikuoti homoseksualų :)

kritika, turi remtis kazhkokiais _faktais_ - man nepatinka, nera faktas, tai yra nuomone.... vel prirashiau belekiek, bet nusprendzhiau ishtrint, jauchiu, kad shioje diskusijoje pasiekeme maksimuma, ka galejome:

manau pasidzhiaukime bent jau tokiu, ne tokiu jau mazhu konsensu