Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-31 14:32:16
"CatBlack" <darius@asotra_nospam.lt> wrote in message news:hovagq$dgu$1@trimpas.omnitel.net...
> Diskutuot prie bonkes reikia, o ne cia, kai vieno teiginiai, o kito
> atsakymai susipainioja i viena gausu teksta.

diskusijos prie binkes buna nors kiek vaisingos ta bonke tik pradedant, kuo toliau i nakti, tuo labiau diskusijos tampa bereikshmes, tuo labiau i argumentus yra neisiklausoma, ir tuo labiau ciklinamasi, kol galu gale pas kai kuriuos prasiverzhia argumentai rankomis ir kojomis:). O diskusijos forumuose ir newsgrupuose yra patogios tuo, kad po ranka yra internetas kurio pagalba galima ish kart duot zhodzhius pagrindzhianchius shaltinius, statistika, nuorodas. Ir tai, mano supratimu, yra zhymiai patogiau ir vaisingiau nei 'diskusijos pire bonkes':) Nors nespjaunu ir i jas.

> Del neskirstymo i juoda ir balta - sorry, tu skirstai ir pats puikiai zinai
> kur:)

Na, bullshitas yra bullshitas, nesvarbu i kokio spalvingumo popieriuka jis ivyniotas. Taigi tas neskirstymas i juoda-balta nesiskaito kliedesio atzhvilgiu - kliedesys yra kliedesys ir jokia psiaudo protinga argumentacija jo nepavers protingu teiginiu. Todel taip, ash nurashau kliedesius is karto. Ir jei skirstymas i juoda-balta shiuo atveju buvo kliedesio apologija (kaip klasikinis pavizdys - tu esi tokio uzhdaro proto alternatyvios medicinos atzhvilgiu - ash busiu neoriginalus ir pasakysiu Timo Minchino zhodzhiais - ar zhinai kaip vadinasi alternatyvioji medicina, kuri yrodyta kaip veikianti?- medicina. Atviras idejoms nereishkia atviras kliedesiams.) - tada taip ash skirstau kai ka i juoda-balta. Ishsigalvojimus ir realybe/kliedesius ir protingus teiginius. Atsiprashau, kad ash toks 'uzhdaras' . ;)