Tema: Re: AW: AW: AW: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Ruta
Data: 2010-03-21 12:12:05
Ne, tiksliai nieko nežinau, nors tam tikrų įtarimų, o gal greičiau
nuojautų, turiu. Kažkas kažko nepasidalino, pradėjo kapstyti "lavonus iš
rūsio" ir pradėjo sklisti gausiai negeras kvapas.

Viena pažįstama prieš keletą metų savo du sūnus ten buvo nusiuntusi, tai
nors pirmais metais baisiai gyrė, kokią teigiamą įtaką gyvenimas
internate padarė vaikų savarankiškumui, bet po dvejų metų jaunėlį
atsiėmė (vyresniajam buvo likę paskutiniai metai, tai lyg ten ir baigė).
Bet kadangi mes su ja bendraujam gana sporadiškai, tai išsikalbėti, kas
prie ko, neteko.