Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: ROOTS
Data: 2009-08-08 13:27:05
Nu bet uzdirba litais juk. As matau, kad tu bandai primest, kad buvo mesti kaltinimai bankui del to. Persiskaityk mano posta, as ten rasiau apie tai, kaip cia visi turejo vsika numatyt i  prieki, visi turejo turet kristolinius rutulius. As apie banka isvis nieko neaiskinau. Jis sitoj situacijoj(devalvacijos) isvis neprieko.