Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Rivo
Data: 2009-08-06 15:10:26
> Pvz.: yra čigonė, kuri prekiauja kontrabandinėmis cigaretėmis ir
> įsiskolinimas valstybei baudomis jau viršija 1 000 000lt. Tai tokiai
> reikėtų suteikt antrąjį šansą?

kodel ne? konfiskavo viska ka turi, lai eina dirbt legaliai, kam dar paskui
maitint antstolius? Juk taip žmonės verčiami visą gyvenimą slept pajamas.

> Ar man pasiimt kokiu nors būdu 200k paskolą, eit į kazino ir a)
> pasidvigubint, atiduot paskolą ir gyvent sau laimingai, b) pralošt ir
> paskelbt FAB ?

Jei pavyks pasiimti tokią paskolą be užstato, kodėl ne? Tik vat kokį nors
budą bus sunku sugalvot... O šiaip kuo paprastas ukininkas blogesnis už UAB
savininkus? Kodėl anie gali gaut kita sansa kurt verslą o ukininkai ne?