Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Skersinis
Data: 2009-08-07 08:29:24
Čia klystate, Finansinis neįgalumas suteikiamas ne visam gyvenimui, O
kokiems  5-10 metų po bankroto.
Kreditorius dar nurašinėja iš tavo sąskaitos, kad tamsta nesutaupytum. O po
to - kaip po skaistyklos- švarus tampatem nuskaistintas. Nes be bankroto -
nežinau ar įmanoma atiduoti, nes skaičiuos palūkanas, delspinigius, be to
paskolos neduos niekas, net telefono  irgi niekas neparduos išsimokėtinai.