Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: 70005
Data: 2009-08-06 20:51:48
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:h5f3qd$sje$1@trimpas.omnitel.net...
> O kas juokingiausia, kad dabar pačiam reikia apsispręsti (gerai
> pagalvojant savo galva) dėl tokios kontraversiškos argumentacijos
> nelogiškumo ir FAB'o logiškumo... :-))

Man nereikia apsispręsti, nes savo riziką su indėliais aš žinau:)

Šiaip palyginimas netinkamas, nes bankų yra vienetai, jų bankrotai - išvis išimtinis atvejis, kurių, beje, bet kokiomis priemonėmis siekia išvengti pati valstybė (kuri, beje, ir nepajėgi laiduoti už visus iki vieno padėtus litus, nes tai būtų per brangu).

O kiek yra skolininkų fizinių asmenų, ir jų tarpe - avinų, net nebandžiusių matuoti savo galimybes grąžinti ir ėmusių paskolas vien iš bandos jausmo? Arba: nuvertėjusioms pirdūnkiemių kartonkėms nebeteikiant tiek džiaugsmo kaip įsikėlimo dieną, kiek skolininkų nenorėtų, hm... nusimesti skolą?