Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Ninja666
Data: 2009-08-07 15:27:12
KEdas wrote:

> O kam tiek laukti? Kuo būtų pavojinga jei įstatymas NAUJIEMS SANDORIAMS
> įsigaliotų nuo rytojaus?

O kaip tu sukontruliuotum kur senas, o kur naujas sandoris? Petras
šiandien nemokus, bet pasiėmė lizingu skalbyklę ir paskelbia nemokuma ne
šiandien, o rytoj.

Išvis - chebra paėmė paskolą 40 metų, bet jau po 2 metų susiduria su
problema ir jiems atrodo, kad čia pasaulis griūva. Bus dar dešimtys
krizių jų gyvenime - tegu inkščia, verkia, bet dabar bus sunkus
penkmetis, vėliau atsities ir išsimokės. Krizė yra dabar, bet ne visam
paskolos laikui.