Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-08-06 11:36:49
:D:D:D
Aga, gerai pajutai.
Ne, nesu dar taip stipriai užgraužtas, nors privatizuotos pakrantės išties biesina. Anyway, nuvažiavau, biškį pažvejojau, po mišką išsivaikščiojau be proto, bet trumpos atostogos deja :) O pievą nušienauti tai tikrai reikėtų, seniai jau taip buvo. šiiiiiK. šiiiiK. :)
Nieko, mes dar pažvengsim. Teisybė triumfuos, laimės metas nedings, o ant savivaldžiautojų griuvenų iškals dar mūsų vardus!