Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-08-06 11:43:53
1. Apibrėžk "normaliame pasaulyje". Iš kur tokį trauki, ir kai į jį pakliūti?
2. Tokio principo universalioje teisėje nėra.
3. Ir kam taip suplaki skirtingus daiktus į vieną? "... uždėti ... skolos, kuri vilktųsi iki gyvenimo galo, be šansų atiduoti".
a) Apibrėžk "uždėti skolos" - kažkas nuo gimimo tau ją uždėjo?
b) "be šansų atiduoti" - kas tuos šansus už tave pasveria, kas ten tave viliojo? Ėjai gatve, o tave pačiupo, įmurkdė į putojančią jūrą, ir laiko panardinę? Tas tai aišku kad negerai - pažeidžiama tavo teisė (nors mano manymu ir hipotetinė) į gyvybę, į laisvę. O tu man dar papasakok apie "teisę būti nedurnam", ir taip pat užsimink, kas iš tavęs tą teisę atėmė. Tada jau visi draugiškai dėsim tam kaltininkui atsakomybę, ir lai už tave moka pinigus. AŠ iš tavęs tokios "teisės" neatiminėjau. Kodėl mokesčių pavidalu turiu dabar už tave srėbti viską tuomet? Iš kur tokia bausmė man, a? A? :)))