Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: 70005
Data: 2009-08-07 13:16:00
"SenasKrienas" <mail@eik.ten> wrote in message news:h5gm3a$54b$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> krutas ir gudrus - o jus, visi kiti, kurie turejote galimybes ir drasos
> kazka keisti savo gyvenime siekiant pagerinti salygas sau ir seimai, dabar
> kankinkites iki gyvenimo pabaigos, nes durniai esat, patikojote valdzios
> garantijomis kad bus euras ir emete paskolas eurais (mes aisku gudrus,
> valdzia netikime, jie nekalti kad meluoja), i ateiti ziurejote optimistiskai
> ir tikejotes, kad dar daugiau dirbsite ir uzdirbsite, kazko sieksite ir
> turesite - va dabar jum bus, galesite visa gyvenima dirbti, ir nieko
> netureti - bankui ir anstoliui lengva gyvenima uztikrinsite)

Kodėl manai, kad visi kiti to nesitikėjo? Tik pasvėrė savo galimybes, o ne su 1500 Lt alga puolė kraustytis į kartonkes su indaplovėm ir plazminiais telikais.

 > Kazkoks binladenizmas. Ir kodel visi galvoja, kad cia jei bus FAB - tai ju
> pinigais tai bus finansuojama. Is tiesu, tai banku nuostolis, kuris nuo to
> mazai ka pasikeis

Todėl, kad bankai darys atidėjimus ir prielaidas, kad negrąžinti gali bet kas. O tai labai lengvai išreiškiama realiais pinigais. Be to, dar išsireikalaus kokių nors valstybės garantijų, jei bankrotierių atsiras daugiau nei x. Ir valstybė mielai jas duos, kad tik avinai vėl išrinktų kitai kadencijai. Ir už avinus mokėsim visi. Kaip visada.

- nes is tu amzinai likusiu skolinku bankas ir taip tu
> pinigu neatgaus, tik tures teorine vilti kazkada atgauti. Valstybe (t.y.
> pilieciu mokesciais sunesti pinigai via niekuo deti) juk bankams
> nekompensuoja del FAB. Todel, niekaip nesuprantu tu, kurie nesiskolino ir
> nezada skolintis, pykcio del FAB - pavydas ne kitaip

Tavo žodžius galima apsukti ir į priešingą pusę - skolose įklimpusieji pavydi apdairiems ir neįklimpusiems. Kodėl anie dabar gali žvengt, kai mums sunku! Ane?

> P.S. As pats skolinausi, ir beje jau grazinau paskola.

Puiku. Aš irgi, nors ir ne būstui. Bet koks skirtumas, su bet kokiais pinigais ir bankais visada reikia būti ultrakonservatyviam. Kam tėvai to neįdiegė - tegu išmoksta nemaloniuoju būdu.