Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: SenasKrienas
Data: 2009-08-07 11:08:35
Va butent. Bet kjuk niekas ir nepraso, kad tu sumoketum. Bankas irgi gerai
pagyveno, dalindamas pakilimo laiku paskolas - o kodel dabar jis uz
neatsakingus sanderius turi islipti sausas? Bet FAB - tai nereiskai, kad
turi moketi puotoje nedalyvave - kaip tik, norima, kad moketu VISI dalyvave
puotoje.