Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: VNO
Data: 2009-08-07 10:45:51
> Šiaip nesutinku. Visgi manau, kad čia būtent bankai suteikė paslaugą -
> paskolino pinigus. Tie kas ėmė - tie sutiko su bankų siūlomomis
> sąlygmis, kurios buvo išdėstytos sutartyje. Dalis jų turbūt neskaitė.

alio-alio :)
sutartis turi dvi salis.
jokios paslaugos pardavimo nebutu, jei nebutu pirkejo.
as bankui suteikiu paslauga - perku ju produkta.
kuom tas bankes geresnis uz mane?

del salygu sutinku - reikia skaityti ir dar galvoti.

bet valstybe turi pasirupinti, kad sutartis butu abipusiai vienoda.

dabar to nera.

> Manau, kad dauguma klaidingai interpretuoja užstato sąvoką. Šiuo atveju
> jis reiškia ne tai, kad jeigu tapsi nemokus, tai bankai pasiims tą
> skolą, o tai, kad tu turi bent šiokį tokį turtą ir bent dalį paskolos
> galėsi grąžinti = tau galima skolinti pinigus.

na cia kaz kas naujo :)
tu savo verle irgi taip galvoji?

bankas masto paprastai: suteiksiu paskola, jei negrazins - vergaus visa gyvenima.
as irgi taip daryciau. net esu taip dares.

> Nenustebčiau jeigu toje sutarty yra parašyta, kad pasikeitus užstato
> vertei gali būti paprašytas įnešti papildomą sumą pinigų, kurie bankui
> išlaikys tavo mokumo garantiją.
>
> Tokiu atveju reikia dar džiaugtis, kad bankai nepuola prašyti įmokų,
> kurios papildomai apdraustų nuo rizikos.

vat del tu tavo dveju pastraipu ir turi buti toks istaymas.
kad vankas nesijaustu karaliumi.

> Manau, kad Jūsų ir banko sutartį reikia interpretuoti taip:
>
> Bankas pardavė jums pinigų ir paprašė garantijų, kad galėsit susimokėt.
> Ne jis jums išstūmė nekokybiškus būstus, o tiesiog įgalino jus priimti
> neteisingą sprendimą.

Paprase garantiju" ir NETINKAMAI ivertino rizika.
Visiskai nesutinku del "ne ji isstume".
Isstume kaip tik jie - statytojai ir bankai.

Manau sutiksi, kad be nako nebutu ir tokiu pirkimu.

> Dabar jūs nusipirkot prekę - būstą, ja pasinaudojot. Tapot nepatenkintu,
> bet Jūs nebenorit susimokėt - tai būtų prilyginta vagystei.
>
> O va palūkanos - tai mokestis už tai, kad būstą jūs gausite dabar, o ne
> po 20m.
>
> Šiuo atveju tai yra ne kas kitas, o būsto pirkimas lizingu, tik žymiai
> palankesnėmis sąlygomis.

O jei kitaip: mes jums suteikeme paskola, neivertinome jusu sugebejimu ja grazinti, bet uz tokia musu klaida atsakingas liekate TIK jus.

VNO