Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: 70005
Data: 2009-08-07 10:53:22
"Raulis" <Raulis@omni.lt> wrote in message news:h5gfqh$qvv$1@trimpas.omnitel.net...
> Logika čia paprasta :) Žmogiškas pavydas valdo. "Dievas galų gale nubaudė
> tuos, kurie linksmai gyveno, kai aš taupiau ir saugojausi" arba "esi
> lūzeris, tai tokiu ir privalai likti", arba "rizikavai, rizikavai, tai dabar
> mokėk, šaunuoli".

Atrodo, su teise nesipyksti, bet elementarų principą, kad prievoles reikia vykdyti, pamiršti. Tavo logika - kaip tų, kur per kamščius apvažiuoja eilę šalikele, o trukdančius tai padaryti irgi apkaltina pavydu:)

Esu toks pat visuomenės narys kaip ir tu. Tavo veiksmai įtakoja mano teises ir pareigas, todėl turiu gintis nuo to, kas pažeidžia mano interesus. Nesutiksiu, kad _tavo_ asmeninių, savanaudiškų sprendimų pasekmes apmokėčiau _aš_. Jei toks nenoras patirti nepelnytų nuostolių tau tolygu pavydui, galbūt reiktų pagalvoti apie papildomą pasitobulinimą loginio mąstymo srityje.