Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-08-07 13:15:32
Na taip taip. Girdėtas tipažas. Darbdavys - melžiama karvė; kol moka gerai - dirbu, jei blogai - bėgu pas kitą.
Lietuva - melžiama karvė; kol mane šeria (t.y., duoda daugiau, nei aš jai) - lieku. Kai ima mane stekenti - bėgu.

Pyzdintų greičiau tokia patriotai iš čia, lengviau kvėpuoti būtų. Irgi svetimų pinigų priveža į LT, sukelia kainas ne pagal BPD. :)

Nesusimąstei, kad Lietuva nėra kažkoks kosminis darinys su neišsemiamais resursais? Jei visi žmonės tikėtųsi gauti daugiau, nei patys duoda, tai kur čia tas lygybės ženklas bus?
Tau labiau tiktų Rusija ar Iranas koks. Ten nafta - valstybinis turtas, neišsemiami resursai....