Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-08-06 10:03:22
Oj, komedija :)
Bankas tikrino SAVO riziką - duoti ar neduoti. Tu vertini savo - imti ar neimti. Prie ko čia bankas, jei tu SAVO rizikos nepasvėrei? :))))
Dar pasakyk, jog Mobiliakų parduotuvė, neužrakinusi spintelės, dalinai kalta už tai, kad vagys ją apvogė??? Ohohoho, bullshit :)

Bankas ir taip kenčia dabar. Jam reikia užsiiminėti tuo, kam jis neskirtas - atiminėti būstus ir juos pačiam pardavinėti, kad atgautų savo $$.

Pametėkit dar keletą įdomių minčių, sulyginančių avantiūristus ir realistus. Jei kvailos skolos bus nurašinėjamos, tai bus tiesioginis skatinimas realistams tapti tokiais pačiais avantiūristais! T.y., jei dings dalis atsakomybės už tavo veiksmus, tada ir "geriečiai" bus priversti elgtis BLOGAI (t.y., nepasveriant savo glaimybių rizikuoti ir imti viską kas pakliūna po ranka).

Perfrazuoju - jei bus įtvirtinta galimybė būti nenubaustam už 3 milijonų pavogimą iš svetimos spintelės - tai ir pats doriausias pilietis tikrai susigundys tokia galimybe, sutinki?