Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Ninja666
Data: 2009-08-06 08:00:48
Rivo wrote:
> "Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message

> blogis yra dabar, kai is taves atima viska, ka gali, ir dar antstoliai
> budriai priziuri, kad ko nors neisigytum... o jei isigyji, jie vel atima ir
> panaudoja skoloms ir savo darbui apmoket...

Turiu labai vieną mylimą frazę: "Kvailumas turi būti baustinas".

Manau, kad 90%, kurie dabar turi problemų dėl paskolų buvo kvailiai,
kitiems 10% tiesiog nepasisekė. Žmonės neteisingai įvertino savo
galimybės ir pasidavė mados klyksmuo - įsigyti sukiužusią būdą
perkūnkiemyje už N šimtų tūkstančių. Dabar jie turi savo tas būdas ir
tegu džiaugiasi. Nusipirko tai ko norėjo. Dabar už tai jie ir privalo
sumokėti. Jeigu dalis jų neįvertino savo pajamų praradimo galimybės,
šeimos pagausėjimo, klaidingai tikėjosi to, kad pajamos tik augs ir
dirbtinai sukėlė sau algas, kad gautų didesnes paskolas - jie patys
kalti ir turi už tai sumokėti.

Bankai siūlė saldainiukus. Kas dabar kaltas, kad žmonės ėmė jų
nesaikingai ir dabar jiems nuo to skauda dantys ir pilvai? - Jų
nesaikingas vartojimas.

Toks jau tas laukinis kapitalizmas. Skolos negali būti perkeliamos nuo
neatsakingųjų pečių ant tų, kurie visiškai nenusipelnė (kitų valstybės
piliečių - kompensacijomis).

--------------------

Apie fizinio asmens bankrotą - čia jau priklausys nuo to, koks jis bus
priimtas. Nebūtinai gali būti pono Jono paminėtas atvejis. Gali būti ir
toks variantas, kad žmogus bus įpareigotas per kurį nors laiką, tarkim
5m, atiduoti kuo didesnę skolos dalį. Tada už fizinio asmens bankrotą
(fab) atsakinga komisija įvertins ar žmogus pakankamai stipriai
stengėsi. Jeigu taip, tai tada komisija sutiks braukti skolą. Gali būti,
kad brauks dalį skolos ar įpareigos atididirbt dalį skolos per N metų.
Čia jau įvairūs variantai varijuoja.

Šitas mano paminėtas variantas man priimtinesnis. Aš esu šariato
šalininkas :) - Jokių lengvų reabilitacijų :) Tiek aukščiau kažkur
minėtiems (kitose thread'o šakose) kaliniams, tiek neatsakingai
paėmusiems paskolas.

Man 26m. "sąmoningą" (pavadinkim taip) gyvenimą gyvenu kokius 10m. Aš
neįsivaizduoju kas yra 40m laikotarpis ir kaip galima jam imti 400k
paskolą, kuri galutiniame variante bus 1M. Dabar tegu tie, kurie
įsivaizdavo, tegu ir išsimoka.