Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Laimis
Data: 2009-08-07 12:01:08
Ninja666 rašė:

> Skaičiuojam.
>
> bankas davė petrui 400 000lt, grąžint petras turės su palūkanomis 800
> 000lt. Petras grąžino 75 000lt
> Taigi dabar petrui jis yra išleidęs 325 000lt (kolkas negrąžinti).
>
> Petras putoja ir sako eikit jūs nafig su savo paskolomis lupikai.
> Pasiimkit mano 175 000lt kartonkę ir atsikniskit nuo mano vargšės galvos.

> Taigi kur tu matai banko puotavimą? bankas -150 000lt gryno nuostolio.
> Kur tu čia puotą matai ? Ar Petras į savo "plotą" pusę perkūnkiemio
> swedbanko skyriaus pastoviai alaus kviesdavos?

Aš čia matau banko lūzeriškumą, neatskingumą -- norėjo nulupti iš vargšo
Petriuko, kuris pirko išpūstos vertės kartonkę perkūnkiemyje už dvigubai
tiek, kiek ji, pasirodo, yra verta, o jei kiek solidžiau perfrazavus,
tai bankas neįvertino rizikos, nenumatė tokių makroekonominių problemų,
elgėsi neatsakingai. Kas kaltas, kad būstas nuvertėjo? Tik Petriukas ar
didžia dalimi ir pats bankas dengdamas/įkeisdamas paskolą ta būsto verte?

Ir jei vienu atžvilgiu Petriukas yra lopas, lūzeris, tai lygiai toks
pats yra ir banko sprendimas suteikti tokią paskolą Petriukui, nes galų
gale lūzeriai lieka abu. Tik Petriukas dar lieka ir vergauti mokėdamas
palūkanas, delspinigius nuo išpūstos ir nuvertėjusios turto vertės.
O juk taip atsitiko ir uab'ui, kuris statė tas Petriuko kartonkes. Paėmė
paskolą kokiems 30 mln., palūkanų dar kokie 15 mln., o dabar bankas gavo
atgal bemaž baigtų statyti kartonkių namus, kurie dabar verti gal tik 10
mln. (banko nuostolį pats palygink su Petriuko blogos paskolos
nuostoliu), o uab'as tiesiog logiškai bankrutavo...