Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: T:\)
Data: 2009-08-06 11:55:15
ble... snekant taip lyg asmens bankrotas buto tokia procedura kuria nurasei visas skolas pasirases viena dok. ir viskas. Negirdejau, kad salyse kuriose yra toks istatymas gyventojai taip noriai verztusi i bankrota. Sistema sudaryta taip, kad nera didelio noro niekam bankrutuoti, o ir nevisiems tai leidzia.

Del sutarciu - ivertinti galima daug riziku ir butu labai atsargiu, bet yra aplinkybiu kurios nuo taves nepriklauso, tavo pesimistiskiausi ivertinimai gali buti per daug optimistiniai ir t.t. Vienintele iseitis neimti paskolu. Kitaip rizika visada yra, gali ja mazinti apsidrausdamas, keldamas kvalifikacija, kaupdamas rezerva ir t.t. Bet rizika visada yra, tai asmens bankroto istatymas ir butu tas vienintelis sansas visisko kracho atveju, pabandyti atsistoti ant koju. Realiai, siuo metu nera asmens bankroto istatymo, bet jis veikia pogrindyje (tuo dar labaiu skatinidamas nepaistikejima). Kiek yra tokiu kurie tycia (kartais ir netycia) "bankrutavo" ir vel stojasi ant koju, tik siuo atveju jau turtas uzrasomas kito asmens vardu (tycinio bankroto atveju pas giminaicius atsirades turtas buna vos nedidesnis nei nurasytos paskolos), pajamos rodomos minimalios ir visa gyvenima jis yra alia bomzas, bet gyvena prabangiai. Ir jis vel gali eiti skolintis. Jei butu sistema, butu galima tokius indentifikuoti, kurie linke i didele rizika, kurie jau buvo bankrutave, o tycinius butu galima traukti baudziamajai atsakomybei. O dabar na kabo skola milijonas, turtas nulis, pajamos 100 lt, ir mane islaiko sugyventinis/sugyventine pas kuria namas, sodyba, automobilis ir menesines pajamos po xx klt :)

T:)