Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: VNO
Data: 2009-08-07 09:40:52
ivardunsiu tik viena svarbu ir mano manymu iskreipta fakta - bankai, del sio istatymo nebuvimo turi "apsauga".
Jie gali skolinti tau pinigus ir ziureti pro pirstus i tavo sugebejimus grazinti juos.

max kas gali atsitikti - tai visai durnas  banko portfelio nevaldymas.

o jei to isvengti - gaunasi, kad bankas neivertino skolos isdavimo rizika, bet uz tai atsakmybes nenesa.

VNO