Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-08-07 17:01:18
Ninja666 wrote:

> Bet tai teisingi žodžiai!

> Skaičiau straispnį, kad studenčiokas štatuose patalpino internete 30
> dainų ir už tai turės sumokėt ~600-700k$ sumą. Tai rodos ne bauda, bet
> galbūt ir nelabai komercinis sandoris. Jis pasakė, kad iškart skelbs
> FAB. Bet aš manau, kad tai nesąmonė - jis nusikalto, padarė žalą
> kitiems, o dabar ramiai nusiplauna. Kuo tai skiriasi nuo to, kad aš
> kokia nors veikla padarysiu didelį nuostolį UABui ar kaimynui, o jam
> prisitesus N limonų ramiai nusimuilinsiu?

Ten federalinis nusižengimas, ir dėl to abejotina, ar jis bankrutuodamas
išsisuks.  O kad nusiplauna, tai labai pritemptai pasakyta švelniai
tariant.  Kelis metus mažiausiai jis neturės jokių paskolų, normalių
kredito kortelių, išsinuomoti būstą bus didelė problema, nes nuomotojai
žiūri ir kredito istoriją.  Viską turės pirkti už jau uždirbtus grynus, ir
už savo studijas mokėti, jei dar studijuos.  Čia visuomenėje, kur visi
pripratę pirkti skolon.  Po to, kai sueis senatis, jis savo kredito
istoriją galės kurtis iš naujo nuo nulio.