Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Laimis
Data: 2009-08-07 15:36:37
Jonas Sergejenka rašė:

> nekyla jokia atsakomybė už skolininko problemas. Beje, skolininko
> kaltės prezumpcija yra viena iš pagrindinių "kaltumo prezumpcijų"
> (leiskit man taip pavadinti) mūsų teisėje.

O teisė bankruotuoti (FAB), dėl objektyviųjų priežasčių, kurios
nepriklauso nuo skolininko tik tariamos kaltės (dar) neegzistuoja, nors
turėtų (tikrai galėtų).

Kita vertus, jei jau kalba pakrypo į teisės pusę, skolininkas negali
prisiimti (jam negalima primesti) absoliučių, nerealių įsipareigojimų,
nes jie gana nesunkiai atsidaužia į protingumo, gal net sąžiningumo
kriterijus...
(čia vėlgi priminčiau Šekspyro Venecijos pirklį...)